Ultralehké sedlo pro triatlon a časovku REPENTE Magnet. Podařilo se nově snížit hmotnost na pouhých 135 gramů, díky zpracování celé struktury v autoklávu, které zajišťuje kompaktnější a jednotnější texturu uhlíkových vláken a zlepšuje mechanické vlastnosti materiálu, jak to nedokáže žádný jiný proces zpracování karbonu. Délka ližin umožňuje upevnění sedla v nadstandartní předo zadní pozici. Polstrování je vyrobeno z vysoce výkonné pěny EVA. Potah je vylepšen o speciální přilnavou fólii, která pomáhá cyklistovi udržet si ideální pozici v sedle. MAGNET je anatomicky a ergonomicky tvarován tak, aby se přizpůsobil také tvaru ženského těla. Široký středový anatomický kanál zaručuje pohodlí zejména v nejaerodynamičtější poloze, kdy šířka sedla poskytuje veškerou potřebnou oporu. Nejlehčí sedlo, stvořené pro "Aero" pozici. • Ultra lehká a pevná konstrukce • 100% UD Carbon Fiber • Anatomický kanál pro odlehčení tlaku • Široká a nadstandartně polstrovaná špička sedla • Tvar sedla: Flat • Potah: Mikrovlákno na vodní bázi • Polstrování: Super lehká pěna EVA • Nosná deska pro polstrování: UD Carbon T700 • Ližiny: UD Carbon T700 O 7x9 mm • Rozměry: 240×140 mm • Hmotnost: (± 5 %) 135 g Technologie & Patenty ARE (Autoclave Resistance Enhancement) - pokročilé zpracování karbonových vláken „autoklávování“ Základny celokarbonových sedel REPENTE vyrobených z uhlíkových vláken T700, využívají moderní metodu autoklávování, namísto klasického lisování. Tento moderní výrobní proces využívá vysokého tepla a tlaku pro výrazné zvýšení tuhosti a stálosti výsledného karbonového skeletu. Zpracování v autoklávu navíc odstraňuje problém s mikro-mezerami ve vláknech, díky čemuž lze dosáhnout vysoce kvalitního, lehkého a pevného produktu. Technologie ARE nám tak umožňuje zajistit našim sedlům nejvyšší stupeň pevnosti a stálosti.
MSR (Multi-Section Carbon Rail) - kombinovaná struktura karbonových ližin Ližiny nemají v sedlech REPENTE pouze podpůrnou funkci. Díky dosažení správné kombinace tuhosti a flexibility karbonu v celé délce ližin, lze tuto část sedla využít jako tlumící prvek. Zadní zploštělé konce poskytují tuhost v nejvíce namáhané části sedadla, zatímco přední konce splývající v jednotný konstrukční prvek působí pozitivně na pružnost celku. Tlak vyvíjený na sedlo v různých fázích jízdy, tak přináší vždy optimální reakci.