PRAVIDLA VAŠEHO NÁKUPU
Tento internetový obchod www.123kolo.cz je určen pro koncové zákazníky, není nutné se registrovat. Ovšem pokud zde hodláte nakupovat častěji, doporučujeme vyplnit registraci a odeslat do systému. Při dalším nákupu již nebudete muset pracně vyplňovat údaje pro odeslání zásilky a vyplnění daňového dokladu. My vám doporučujeme se zaregistrovat, 123kolo vám pak může zasílat novinky. Všechny ceny zde jsou uváděny včetně DPH. Všechny objednávky jsou závazné.
KOŠÍK
V košíku, přehledně a na jednom místě uvidíte vše, co jste do něj vložili – přesný název zboží, dostupnost, počet kusů (můžete libovolně měnit) a cenu s DPH. Cena zboží je konečná, včetně všech poplatků, je platná v momentě objednávky. Ceny zboží jsou platné v době objednávky a jsou konečné, tj. včetně DPH, popř. všech dalších daní a poplatků, které by musel zákazník pro získání zboží zaplatit. Foto nemusí vždy odpovídat skutečnosti, v takovém případě je rozhodující popis (např. upřesnění barvy apod..) Kompletní obsah košíku uvidíte vždy, když do něj vložíte zboží nebo pokud kliknete na symbol košíku v pravé horní části stránky. Po ukončení objednávky vám přijde na váš email potvrzení o přijetí objednávky.
OEM
Toto označení se používá pro zboží, které výrobce komponentů balí (v katronech po více kusech) pro výrobce kol. Čili není balené např. v blistru nebo v líbivé krabičce. Následně pak konečný zákazník může takový produkt pořídit za velmi výhodnou cenu. Též užíváme označení servisní balení. Zajímavě vysvětleno zde
DOPRAVA A DORUČENÍ ZÁSILKY
Při zobrazení zboží "skladem" znamená, že zboží máme fyzicky skladem a při objednání do 12:00 toho dne, bude zpravidla zboží dodáno následující pracovní den. Při zobrazení "skladem u dodavatele" znamená, že položku nemáme skladem avšak je u našeho dodavatele. U takovýchto položek je dodání zpravidla 3-5 pracovních dní. Tato informace je automaticky ověřována každých 24hodin. Pokud je ikona "skladem u dodavatele s datumem" nebude položka dříve než uvedené datum. Tato informace je též automaticky ověřována každých 24hodin. Informace "obvykle 3-5 dnů" není automaticky ověřována každých 24hodin. V případě nemožného dodání vás budeme kontaktovat. Položky s označením "dočasně nedostupné" jsou též automaticky ověřovány každých 24hodin, to znamená, že dodavatel je momentálně nemá a neznáme ani termín naskladnění. Proto doporučujeme, když chcete zboží co nejdříve, do druhého dne, objednávejte jen to které máme momentálně skladem.
Posíláme pouze přes dopravní společnost PPL.
Cena dopravného v ČR je 99,- (v případě osobního vyzvednutí na některém z Parcelshopu nebo PPLBoxu) nebo 150,-Kč včetně DPH (kurýrem na vaší adresu). Na objednávky nad 2000,-Kč včetně DPH je dopravné zdarma.
Na Slovensko účtujeme 250,-Kč včetně DPH, na objednávky nad 10000,-Kč ja pak dopravné zdarma.
Zboží zasíláme výhradně službou společnosti PPL na dobírku. Též je možné platit platební kartou přímo řidiči od společnosti PPL. Po vyexpedování zásilky z 123kolo vám přijde na vaší emailovou adresu, zadanou při vyplnění objednávky, potvrzení o odeslání zboží s veškerými údaji o zásilce (čas odeslání zásilky, termín doručení, číslo zásilky s následnou možností sledování zásilky na stránkách společnosti PPL). Před převzetím zboží prosím zkontrolujte, zda je obal i výrobek neporušený, v případě jakékoliv nesrovnalosti zboží nepřebírejte. Kontrola funkčnosti výrobku na místě není možná.
ZVÝHODNĚNÁ CENA
Nakupujte za výhodnější ceny!
Udělejte si u nás registraci a budete mít slevu 3% (po přihlášeni se vám již bude zobrazovat cena po slevě). Tato sleva neplatí na produkty s označením "BDS".
ZÁRUKA
Délka záruční doby odpovídá vždy nejméně minimální délce záruční doby dle občanského zákoníku, případně zvláštních právních předpisů, zpravidla to jsou 2 roky. Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží Kupujícím. Má-li být dle objednávky Kupujícího, příp. dle požadavku příslušných právních předpisů, provedena odborná. Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace Zboží až do doby, kdy je Kupující povinen po skončení záruční opravy Zboží převzít. Kupujícímu bude vydáno potvrzení o tom, kdy Zboží reklamoval, o provedení záruční opravy a o době jejího trvání. Dojde-li k výměně Zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začátku, od převzetí nového Zboží (příp. od převzetí Zboží s novou součástkou). Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové Zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet následující den po doručení zboží do servisního střediska či k prodejci a končí vyřízením reklamace v servise či u prodejce. Při řešení reklamace kupujícího podnikatele se reklamace se řeší dle z.č. 513/1991 Sb. a souvisejících právních předpisů. Záruka se vztahuje pouze na zboží, jež bylo zakoupeno na 123kolo.cz a jehož reklamace byla uplatněna v záruční době, která činí 24 měsíců ode dne, kdy kupující zboží obdržel. Reklamované zboží zašlete na adresu uvedenou v kontaktech 123kolo.cz společně s vyplněným reklamačním protokolem (postačí jednoduchý popis závady) a především s dokladem o koupi zboží. V závislosti na druhu vad a za podmínek stanovených obecně závaznými právními předpisy, zejména pak zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších změn a doplnění, má kupující možnost se v případě reklamace domáhat, zejména aby vadné zboží bylo opraveno nebo vyměněno za zboží nové anebo může od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje poskytnutá záruka.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ V ZÁKONÉ LHŮTĚ
Od kupní smlouvy je možné odstoupit do 14 kalendářních dnů. Tato lhůta 14 dnů začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží. Končí-li lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední den lhůty je brán nejbližší následující pracovní den. Odstoupení od kupní smlouvy musí být dodavateli doručeno nejpozději v poslední den 14 denní lhůty na adresu info@123kolo.cz nebo poštou.
Formulář pro vrácení zboží v zákonné lhůtě ke stažení zde
Zboží může být po dohodě vráceno i později. Rozbalením ani použitím zboží nezaniká právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu. Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, avšak dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Jednoduše zboží, které chcete vrátit, zašlete zpět na naši dodací adresu. Na doklad (může to být kopie faktury nebo objednávky) napište číslo účtu kam máme poslat peníze. Nebo si vytiskněte formulář pro vrácení zboží ZDE a vyplněný přiložte do zásilky.
Zákazník obdrží zpět své peníze do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve, než dojde k doručení vraceného zboží k nám na provozovnu (případně, než prokážete, že vracené zboží nám bylo odesláno). Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.
Zásilku neposílejte na dobírku!!
Adresa pro zaslání zásilky a formuláře pro odstoupení od smlouvy:
123kolo
Na Výhledě 877
360 17 Karlovy Vary
MOŽNOST VÝMĚNY NEVYHOVUJÍCÍHO ZBOŽÍ
V případě výměny zboží, pokud vám nebude např. vyhovovat velikost, zboží zašlete spolu s dokladem. My vám zboží vyměníme, zašleme zpět, ale naúčtujeme poštovné 120,-.
ŘEŠENÍ SPORŮ
Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy. Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) právo na mimosoudní řešení sporu z kupní smlouvy, nebo ze smlouvy o poskytování služeb.Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz
Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařio vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do jednoho roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumer/odr/ .
Dozor nad dodržováním povinností podle zákona o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz ).
RECYKLAČNÍ PŘÍSPĚVEK
Z recyklačního příspěvku jsou hrazeny náklady na zpětný odběr elektrozařízení, recyklaci, opětovné použití a odbornou recyklaci elektroodpadu. Jeho výše závisí na náročnosti zpracování daného elektrospotřebiče a možnosti jeho využití. Tento příplatek je již zahrnut v konečné ceně produktu. Jeho výše je následně vyobrazena na faktuře.
EVIDENCE TRŽEB
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.