Sedlo REPENTE Latus M je špičkové kompaktní sedlo pro silniční i horskou cyklistiku, pohodlné a lehké, určené pro muže i ženy. Latus M je sedlo pro cyklisty preferující šířku sedla 142 mm. Široké, ale ne příliš široké. Lehké a úžasně pohodlné! Latus M je celokarbonové sedlo pro cyklisty, kteří preferují o něco širší střih než mají tradiční sedla, avšak šířka sedla zůstává v nejběžnějším rozměru 142 mm. Použité materiály a konstrukční koncepce vycházejí z modelu Latus CL. Zůstává zde autoklávové zpracování jednosměrných uhlíkových vláken, široký podélný anatomický kanálek s výstelkou EVA, která je tvarovaná tak, aby zajistila dostatečnou oporu a pohodlí. Je to sedlo vhodné jak pro silniční jezdce, tak pro offroadové nadšence. Jeho kompaktní velikost a tvar přední části zvyšují svobodu pohybu při šlapání.
Kompaktní a široké sedlo zajišťuje maximální pohodlí. • Ultra lehká a pevná konstrukce • 100% UD Carbon Fiber • Extra polstrování pěnou EVA • Ližiny umožňují nadstandartní předo zadní nastavení • Tvar sedla: Flat • Potah: Mikrovlákno na vodní bázi • Polstrování: Super lehká pěna EVA • Nosná deska pro polstrování: UD Carbon T700 - 1K • Ližiny: UD Carbon T700 O 7x9 mm • Rozměry: 240×142 mm • Hmotnost: (± 5 %) 140 g Technologie & Patenty ARE (Autoclave Resistance Enhancement) - pokročilé zpracování karbonových vláken „autoklávování“ Základny celokarbonových sedel REPENTE vyrobených z uhlíkových vláken T700, využívají moderní metodu autoklávování, namísto klasického lisování. Tento moderní výrobní proces využívá vysokého tepla a tlaku pro výrazné zvýšení tuhosti a stálosti výsledného karbonového skeletu. Zpracování v autoklávu navíc odstraňuje problém s mikro-mezerami ve vláknech, díky čemuž lze dosáhnout vysoce kvalitního, lehkého a pevného produktu. Technologie ARE nám tak umožňuje zajistit našim sedlům nejvyšší stupeň pevnosti a stálosti.
MSR (Multi-Section Carbon Rail) - kombinovaná struktura karbonových ližin Ližiny nemají v sedlech REPENTE pouze podpůrnou funkci. Díky dosažení správné kombinace tuhosti a flexibility karbonu v celé délce ližin, lze tuto část sedla využít jako tlumící prvek. Zadní zploštělé konce poskytují tuhost v nejvíce namáhané části sedadla, zatímco přední konce splývající v jednotný konstrukční prvek působí pozitivně na pružnost celku. Tlak vyvíjený na sedlo v různých fázích jízdy, tak přináší vždy optimální reakci.