Představujeme naši nejnovější inovaci v technologii bezdušových ventilků: řadu BIG BORE VALVE. Tento patentovaný ventilek, navržený s dokonalou přesností tak, aby poskytoval maximální nafouknutí jednoduše a efektivně, nastavuje nový standard a je novým měřítkem v systémech bezdušových pneumatik s vysokým průtokem vzduchu s revolučním vnitřním designem „Straight through“ pro maximální proudění vzduchu. MUC-OFF BIG BORE LITE TUBELESS VALVES - Díky špičkovému integrovanému systému ventilek zajišťuje bleskově rychlé proudění vzduchu a extrémně urychluje proces plnění těsnicí hmoty. Rozlučte se s potížemi s tradičními bezdušovými ventilky, které se ucpávají a vyžadují odstranění jádra ventilku, abyste mohli plnit pneumatiku tmelem a dosáhli jste dostatečného průtoku vzduchu během nastavení bezdušové pneumatiky. Náš BIG BORE LITE nabízí až o 230 % vyšší průtok vzduchu než tradiční ventilky Presta díky designu s přímým průchozím otvorem. S naší konstrukcí kulatého ventilu a integrovanou páčkou můžete ventilek rychle otevřít a zavřít. To je důležité pro snadné ovládání proudění vzduchu a dokonce i jemné vyladění tlaku, když jste venku. Tento ventilek vyrobený z CNC obráběné hliníkové konstrukce letecké třídy 7075 s kulatým ventilem z nerezové oceli je vyroben tak, aby vydržel ty nejnáročnější jízdy bez ohledu na podmínky.
Super odolný ventilek vyrobený z CNC leteckého hliníku 7075. Ventilek je BEZ JÁDRA. Až o 230 % lepší průtok vzduchu než u běžných Presta ventilků. Tlak lze nastavit za chodu. Ventilek je univerzálně kompatibilní. Vydrží léta letoucí - ventilek lze snadno udržovat. NÁVOD K POUŽITÍ: 1. Nejdříve rozmontujte ventilek na jeho jednotlivé části - kulatý ventilek s pákou, víčko, pojistný kroužek a O-kroužek z dříku ventilku. 2. Zvolte správnou pryžovou vložku pro Váš typ ráfku. Na ráfky ze zakřivenou částí použijte kruhovou pryžovou vložku. Na ráfky se čtvercovou částí použijte čtvercovou pryžovou vložku. Vložku posuňte dolů do spodní části dříku ventilku. Jestliže má Váš ráfek větší otvor na ventilek a menší kruhová vložka je příliš volná, použijte větší kruhovou vložku pro utěsnění otvoru. 3. Nyní zatlačte dřík ventilku do otvoru v ráfku a protlačte jej skrz. Poté nasaďte pryžový O-kroužek na dřík ventilku a posuňte jej úplně dolů, dokud se nedotkne ráfku. 4. Našroubujte pojistný kroužek na dřík ventilku a utáhněte jej nad O-kroužkem, který se v tuto chvíli nachází mezi pojistným kroužkem a ráfkem. 5. Poté prsty utáhněte tělo kulatého ventilku na dříku. Nyní použijte 4mm šestihran k přidržení dříku uvnitř ráfku a s 8mm klíčem utáhněte tělo kulatého ventilu na čtvrt otáčky. Buďte opatrní, abyste neutáhli příliš, protože byste mohli poškodit O-kroužek. Otočte tělem kulatého ventilu tak, aby páčka byla naproti Vám. 6. Nyní pevně zatlačte na základnu ventilku uvnitř ráfku a utahujte pojistný kroužek. Pokračujte dokud nebude pojistný kroužek pevně utažen a gumový O-kroužek se mírně nevymáčkne ven. Tímto způsobem zajistíte vzduchotěsnost. Neutahujte však příliš. 7. Otáčením páky ventilek otevřete, naplňte pneumatiku MUC-OFF SEALANTEM, a dofoukněte na požadované PSI. Před vyjmutím pumpičky nezapomeňte ventil zavřít tak, že šipka na páčce směřuje nahoru. Nyní jste připraveni na jízdu. Chcete-li nastavit tlak během vyjížďky, jednoduše otevřete ventil, aby se uvolnil vzduch na požadovaný tlak.